2015年2月15日 星期日

石永泰如是說

石永泰卸下大律師公會主席職務,暢所欲言,接受有線電視訪問連番說話,點出香港當前的問題所在。他是個有妙趣的受訪者,能把嚴肅沉重話題講得很過癮。有些片段太過癮而顯得有些輕狂,例如評論佔領行動是否顯示新一代法治觀念薄弱,他如是說:
香港起碼沒有一些在街上一言不合就打死你呀,車傷細路女係咪都要賠不如轆多兩下轆死她的事件。這些事情不會在香港發生,所以我不贊成有人説,香港年青人不尊重法治、所以有違法佔中的問題出現,我不同意,一點兒也不同意。
評論特區政府近年開口就說自己依法施政,他說得鋒銳:
你不要説我是港英餘孽,殖民地統治期間,香港不會開口埋口説 "I rule you according to law""you must do things according to law"。當你很有信心地跟人講你要依法,是否你很有信心法例一定歸你那邊呢?
這一段道出不少港人心事:
香港人心入面嘅怨恨,唔係因為唔夠錢、唔夠糖派,係因為可能覺得,佢哋所stand for嘅嘢未被尊重,仲被低貶。我哋嘅政府好多時唔單止冇幫到香港人,去捍衞我哋一路以嚟自豪嘅嘢,仲慢慢咁容許佢哋慢慢流逝。
他對港人的寄語是,「專業層面又好、政治層面又好,講多啲良心嘅說話。」有什麼用?未必有用,但起碼可以表達信念:揼你可以係咁揼落嚟,我哋俾你揼,但你要知我哋個心點諗。

2 則留言:

匿名 提到...

揼你可以係咁揼落嚟,我哋俾你揼,但你要知我哋個心點諗。<-------經歷過雨傘革命 , 差佬亂用警棍打人之後 , 年輕人唔會好似D高級中產咁 , 我哋唔會再俾你揼 , 我哋會揼返轉頭

匿名 提到...

"講多啲良心嘅說話。"

呢句話最應該寄語高官, 叫佢哋唔好埋沒良知, 指鹿為馬, 訛騙港人.